Jacolien Bakker: genezen van doofheid en blindheid

0p 19 september 2010 ben ik samen met mijn oma en mijn moeder naar de genezingsdienst van de Levensstroom in Biddinghuizen geweest.

Eerst vond ik het wel raar in de dienst, want dit zijn wij niet gewend bij onze kerk, maar even later voelde ik mij er helemaal thuis. Toen meneer Zijlstra vroeg of je tot God wou komen staken ik, mijn oma en mijn moeder onze handen op.

Toen zei meneer Zijlstra: 'Kom naar voren als je Jezus wilt ontvangen en je zonden wilt belijden. We zijn naar voren gaan en hebben we gevraagd of Jezus in ons hart wilde komen. Ik had toen al het gevoel: God is in mij, want ik voelde me toen al zo warm.

Daarna begon meneer Zijlstra met het bidden voor de zieken.
Wij zijn in de rij gaan staan. Ik liet alle mensen die in een rolstoel zaten voor gaan, want ik vond hen belangrijker dan mij zelf. Zo was er een vrouw die op een stretchbed lag en die haast niks meer kon. Maar toen hebben we allemaal voor haar gebeden en uiteindelijk liep die vrouw weg. Toen dacht ik God is goed en God is mijn Vader en als Hij dit kan dan kan Hij oma ook genezen.

Ook genas de Heer een meisje van een doof oor. Toen het meisje genezen was zei meneer Zijlstra: 'Maar daar staat nog iemand die doof is'. Mijn oma zei: 'Jacolien dit is voor jou, steek je vinger op!' En mijn moeder zei ook: 'Dit is voor jouw meid!' En zo stak ik mijn vinger op. Meneer Zijlstra zei: 'Die jonge dame daar, kom naar voren'. Zo liep ik naar voren. Toen vroeg meneer Zijlstra naar mijn naam en waar ik vandaan kwam. Daarna vroeg hij wat is er en ik zei:  'Ik ben doof aan een kant en blind aan een kant'. Toen zei meneer Zijlstra: 'Maar dat niet alleen, hè Jacolien?' Toen zei ik:  'Nee'. Meneer Zijlstra zei toen: 'Er is grote wrok in je hart' en ja dat klopte ook wel want er was al veel gebeurd in mijn jonge leven. Dat kon alleen God weten, want ik had er die avond nog niet over gesproken. Toen barstte ik in tranen uit want dat was de bevestiging. Toen zei meneer Zijlstra: 'Laat het los Jacolien en geef het aan God'. En dat deed ik ook, samen gingen wij bidden en meteen voelde het leeg.

Daarna ging meneer Zijlstra voor genezing van mijn oog bidden. Ik had er nooit licht mee gezien dus ik schrok eerst van het licht, maar toen begon ik te huilen. Ik was blind aan het oog, doordat ik als baby al staar aan mijn linker oog had. De doktoren hadden er al van alles aangedaan maar niks hielp. Toen ik vier jaar was kreeg ik te horen dat ik er mee moest leven. Dus nadat mijn oog was genezen vond ik het al super, de wereld ging open. Maar God was nog meer met mij van plan.
Toen vroeg meneer Zijlstra: 'Wie is de moeder van het kind'. Mijn moeder probeerde al naar voren te komen en mijn oma ook. Mijn moeder zei meteen dat ze het kon zien, de doffe schittering was uit mijn oog. Toen bad meneer Zijlstra voor mijn oor. Ik kon weer horen! Eerst geloofde ik het niet. Maar toen hij het ging testen geloofde ik het. Het voelde of ik door mijn benen heen ging zakken, maar nee, God hield mij staande. Meneer Zijlstra zei: 'Toen ik vanavond binnen liep had ik al het gevoel dat er een groot wonder zou gebeuren.' En het grote wonder was ik. Veel mensen moesten klappen en juichen en moesten huilen. Ik was een van de wonderen die God deed. Ik voelde Gods aanwezigheid in mijn leven.

     

Ik vroeg of mijn moeder en oma ook mochten genezen worden want mijn moeder had fibromyalgie en had er veel pijn aan.  Soms kon ze geeneens een pen vast pakken, dat deed haar al pijn. Het werken was haar zelfs te veel. En mijn oma dat zo veel last van haar buik en ze vroeg omdat haar schildklier aan het verschrompelen was of meneer Zijlstra daar voor wilde bidden. Ook mijn moeder is helemaal genezen.

Daarna liepen we met Marijke mee naar de nazorgruimte, ook zij is een groot wonder van God. Ik heb daarna mijn opa en mijn zusje gebeld en een vriend en die waren helemaal blij en vonden het zo geweldig.
De dag daarna moest ik weer naar school. Toen ben ik eerst naar een docent gegaan en heb het verhaal verteld en hij vond het heel erg mooi en hij vraagt elke dag weer hoe het is. Toen heb ik het mijn vriendinnen verteld en een van hun is tot geloof gekomen. En ik ben super blij dat ik het woord van God mag verkondingen en met mensen mag bidden. Maar vooral weten dat God mijn Vader, zijn zoon Jezus Christus en de Heilige Geest dagelijks bij mij zijn. Dat ik alles bij mijn Vader neer mag leggen, wat er ook gebeurd is.

Ik vertrouw op mijn Hemelse Vader. Ik ben een parel in zijn hand!

Gemaakt door Jacolien Bakker

Klik hier voor de video van: Getuigenis Jacolien Bakker



« Terug naar Getuigenissen

Nieuws

Al weer 13 jaar geleden...!!

Het is vandaag, 14 september, precies 13 jaar geleden dat ik door Jezus ben genezen!

» Lees verder

Geplaatst op 14-09-2016


Nieuw: E-book van Marijke

Het boek over de genezing van Marijke is omgezet naar een E-book! Zo vlak voor de vakantie een mooie gelegenheid om het digitaal mee te kunnen nemen.

» Lees verder

Geplaatst op 02-07-2016


Because He loves you!

Prachtige woorden van Graham Cooke over Jezus.

Bekijke de video via deze link

 

» Lees verder

Geplaatst op 21-02-2016